Studia przypadków

Mieć oko na software [ilustracja do artykułu]

Przykład rebug.io pokazuje, że ewolucja usługi, i to już działającej, to nic niezwykłego w świecie startupowym – stworzone przez wrocławian oprogramowanie do automatycznego wyłapywania błędów programistycznych znalazło wiele innych zastosowań. Od ulepszenia obszarów UX (user experience) po przeprowadzenie klienta przez proces zakupowy na stronie internetowej. W przyszłości firma chce zatrudnić wyjątkowych testerów – osoby z zespołem Aspergera i wysokofunkcjonujących autystyków.

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Szkolenie: Media społecznościowe w biznesie

Media społecznościowe w biznesie [b]

Szkolenie skierowane jest do osób, które zastanawiają się nad promowaniem firmy w mediach społecznościowych. Przedsiębiorcy dowiedzą się w nim, jak mogą wykorzystać media społecznościowe do komunikacji z Klientami, z jakich serwisów i w jaki sposób mogą korzystać oraz jak budować strategię działań w mediach społecznościowych.
Spis aktywności szkolenia
Media społecznościowe w biznesie

  • Lekcja instruktażowa
  • Moduł 1. Czy media społecznościowe są potrzebne firmie?
  • Pretest do modułu 1
  • 1.1. Czym jest marketing społecznościowy?
  • 1.2. Zalety mediów społecznościowych w komunikacji firmy
  • 1.3. Obecność w mediach społecznościowych - dobra inwestycja czy strata czasu?
  • 1.4. Korzyści prowadzenia działań w mediach społecznościowych
  • Posttest do modułu 1
  • Moduł 2. Platformy komunikacji w mediach społecznościowych
  • Pretest do modułu 2
  • 2.1. Blogi i mikroblogi
  • 2.2. Serwisy społecznościowe
  • 2.3. Serwisy wymiany treści wideo
  • Posttest do modułu 2
  • Moduł 3. Strategia działań w mediach społecznościowych
  • Pretest do modułu 3
  • 3.1. Określanie celów strategii w mediach społecznościowych
  • 3.2. Planowanie działań w mediach społecznościowych
  • 3.3. Prowadzenie działań w mediach społecznościowych
  • 3.4. Dodatkowe wskazówki w prowadzeniu działań w mediach społecznościowych
  • 3.5. Monitoring mediów społecznościowych
  • 3.6. Procedury reagowania w sytuacjach kryzysowych
  • 3.7. Badanie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych
  • Posttest do modułu 3