Studia przypadków

Czekoladowa historia [ilustracja do artykułu] Obok tej historii trudno przejść obojętnie. Jest w niej pasja, marzenie, przyjaźń, ciężka praca i wreszcie sukces. Manufaktura Czekolady została założona w 2009 roku przez dwóch przyjaciół ze szkolnej ławki – Tomka Sienkiewicza i Krzyśka Stypułkowskiego. To jedyny w Polsce zakład, w którym czekolada jest wytwarzana ręcznie, bezpośrednio z ziarna kakaowca.

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Szkolenie: Media społecznościowe w biznesie

Media społecznościowe w biznesie [b]

Szkolenie skierowane jest do osób, które zastanawiają się nad promowaniem firmy w mediach społecznościowych. Przedsiębiorcy dowiedzą się w nim, jak mogą wykorzystać media społecznościowe do komunikacji z Klientami, z jakich serwisów i w jaki sposób mogą korzystać oraz jak budować strategię działań w mediach społecznościowych.
Spis aktywności szkolenia
Media społecznościowe w biznesie

  • Lekcja instruktażowa
  • Moduł 1. Czy media społecznościowe są potrzebne firmie?
  • Pretest do modułu 1
  • 1.1. Czym jest marketing społecznościowy?
  • 1.2. Zalety mediów społecznościowych w komunikacji firmy
  • 1.3. Obecność w mediach społecznościowych - dobra inwestycja czy strata czasu?
  • 1.4. Korzyści prowadzenia działań w mediach społecznościowych
  • Posttest do modułu 1
  • Moduł 2. Platformy komunikacji w mediach społecznościowych
  • Pretest do modułu 2
  • 2.1. Blogi i mikroblogi
  • 2.2. Serwisy społecznościowe
  • 2.3. Serwisy wymiany treści wideo
  • Posttest do modułu 2
  • Moduł 3. Strategia działań w mediach społecznościowych
  • Pretest do modułu 3
  • 3.1. Określanie celów strategii w mediach społecznościowych
  • 3.2. Planowanie działań w mediach społecznościowych
  • 3.3. Prowadzenie działań w mediach społecznościowych
  • 3.4. Dodatkowe wskazówki w prowadzeniu działań w mediach społecznościowych
  • 3.5. Monitoring mediów społecznościowych
  • 3.6. Procedury reagowania w sytuacjach kryzysowych
  • 3.7. Badanie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych
  • Posttest do modułu 3