Studia przypadków

Mieć oko na software [ilustracja do artykułu]

Przykład rebug.io pokazuje, że ewolucja usługi, i to już działającej, to nic niezwykłego w świecie startupowym – stworzone przez wrocławian oprogramowanie do automatycznego wyłapywania błędów programistycznych znalazło wiele innych zastosowań. Od ulepszenia obszarów UX (user experience) po przeprowadzenie klienta przez proces zakupowy na stronie internetowej. W przyszłości firma chce zatrudnić wyjątkowych testerów – osoby z zespołem Aspergera i wysokofunkcjonujących autystyków.

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Szkolenie: Ochrona danych osobowych w marketingu

Ochrona danych osobowych w marketingu [b]

Szkolenie m-learning skierowane jest do wszystkich, którzy prowadzą działania marketingowe i w tym celu korzystają z danych osobowych. Dzięki szkoleniu Uczestnik dowie się, na co zwrócić szczególną uwagę tworząc własne zbiory danych osobowych i korzystając z zewnętrznych baz danych. Pozna także zagadnienia związane z ochroną danych osobowych w trakcie i po zakończeniu akcji marketingowej.
Spis aktywności szkolenia
Ochrona danych osobowych w marketingu

  • Lekcja instruktażowa
  • Moduł 1. Tworzenie własnych zbiorów danych
  • Pretest do modułu 1
  • 1.1. Jak legalnie zbudować bazę danych?
  • 1.2. Uzyskiwanie zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • 1.3. Prawnie usprawiedliwiony cel jako podstawa przetwarzania danych
  • 1.4. Pozyskiwanie danych osobowych
  • Posttest do modułu 1
  • Moduł 2. Korzystanie z zewnętrznych baz danych
  • Pretest do modułu 2
  • 2.1. Zakup bazy danych lub licencji - czynności poprzedzające
  • 2.2. Zakup bazy danych lub licencji
  • 2.3. Współpraca z agencją marketingową - outsourcing
  • Posttest do modułu 2
  • Moduł 3. Działania marketingowe
  • Pretest do modułu 3
  • 3.1. E-mail marketing oraz marketing SMS
  • 3.2. Telemarketing
  • 3.3. Konkursy
  • Posttest do modułu 3
  • Moduł 4. Po zakończeniu akcji marketingowej
  • Pretest do modułu 4
  • 4.1. Jak długo można przechowywać dane osobowe po zakończeniu akcji marketingowych?
  • 4.2. Zmiana celu przetwarzania danych osobowych
  • 4.3. Czy można sprzedać bazę danych?
  • Posttest do modułu 4