Studia przypadków

Izotopy i nie tylko [ilustracja do artykułu]

– Siła Synektik tkwi w szukaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań, które pomagają pacjentom w diagnostyce i terapii. Nieustannie poszerzamy kompetencje i wchodzimy w nowe obszary biznesowe przy jednoczesnym umacnianiu pozycji w dotychczasowych segmentach działalności - mówi Magdalena Kowalewska, dyrektor ds. marketingu i relacji inwestorskich grupy Synektik. Spółka zaczynała od dystrybucji i serwisowania sprzętu medycznego – dzisiaj jest krajowym liderem w produkcji radiofarmaceutyków. Dzięki wsparciu z programu Horyzont 2020 prowadzi prace nad innowacyjnym kardioznacznikiem.  

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Szkolenie: Budowanie wizerunku firmy

Budowanie wizerunku firmy [m]

Dzięki szkoleniu uczestnik dowie się, dlaczego warto konsekwentnie i w sposób przemyślany tworzyć wizerunek firmy. Nauczy się określać potrzeby wizerunkowe własnej firmy i obserwować działania konkurencji w tym zakresie.
Spis aktywności szkolenia
Budowanie wizerunku firmy

  • Lekcja instruktażowa
  • Moduł 1. Wizerunek firmy
  • Pretest do modułu 1
  • 1.1. Wizerunek firmy
  • 1.2. Znaczenie wizerunku firmy
  • 1.3. Strategia wizerunkowa
  • 1.4. Budowanie strategii wizerunkowej
  • 1.5. Od analizy czynników wejściowych po ocenę skuteczności
  • Posttest do modułu 1
  • Moduł 2. Wpływ wizerunku na przewagę konkurencyjną
  • Pretest do modułu 2
  • 2.1. Adresaci działań kampanii wizerunkowej
  • 2.2. Metody analizy postrzegania konkurencji przez otoczenie
  • 2.3. Analiza wewnętrznej sytuacji firmy konkurenta
  • 2.4. Wybór obszarów wizerunkowych wpływających na przewagę konkurencyjną
  • Posttest do modułu 2
  • Moduł 3. Całościowa identyfikacja wizualna firmy
  • Pretest do modułu 3
  • 3.1. Identyfikacja wizualna firmy i jej cele
  • 3.2. Elementy identyfikacji wizualnej firmy
  • 3.3. Podstawowe czynniki identyfikacji wizualnej
  • 3.4. Kryteria wyboru właściwej koncepcji
  • Posttest do modułu 3