Studia przypadków

Ziarnko do ziarnka … i mamy biznes [ilustracja do artykułu]

Przykład firmy BHZ Agromat pokazuje, że nie trzeba być jednorożcem aby odnieść rynkowy sukces. Na działalności dystrybucyjnej też się nieźle zarabia. Trzeba tylko znaleźć odpowiednią niszę, jak Zbigniew Matusiak, którego firma sprzedaje surowce ekologiczne w całej Europie.

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Szkolenie: Budowanie wizerunku firmy

Budowanie wizerunku firmy [m]

Dzięki szkoleniu uczestnik dowie się, dlaczego warto konsekwentnie i w sposób przemyślany tworzyć wizerunek firmy. Nauczy się określać potrzeby wizerunkowe własnej firmy i obserwować działania konkurencji w tym zakresie.
Spis aktywności szkolenia
Budowanie wizerunku firmy

  • Lekcja instruktażowa
  • Moduł 1. Wizerunek firmy
  • Pretest do modułu 1
  • 1.1. Wizerunek firmy
  • 1.2. Znaczenie wizerunku firmy
  • 1.3. Strategia wizerunkowa
  • 1.4. Budowanie strategii wizerunkowej
  • 1.5. Od analizy czynników wejściowych po ocenę skuteczności
  • Posttest do modułu 1
  • Moduł 2. Wpływ wizerunku na przewagę konkurencyjną
  • Pretest do modułu 2
  • 2.1. Adresaci działań kampanii wizerunkowej
  • 2.2. Metody analizy postrzegania konkurencji przez otoczenie
  • 2.3. Analiza wewnętrznej sytuacji firmy konkurenta
  • 2.4. Wybór obszarów wizerunkowych wpływających na przewagę konkurencyjną
  • Posttest do modułu 2
  • Moduł 3. Całościowa identyfikacja wizualna firmy
  • Pretest do modułu 3
  • 3.1. Identyfikacja wizualna firmy i jej cele
  • 3.2. Elementy identyfikacji wizualnej firmy
  • 3.3. Podstawowe czynniki identyfikacji wizualnej
  • 3.4. Kryteria wyboru właściwej koncepcji
  • Posttest do modułu 3