Studia przypadków

Ziarnko do ziarnka … i mamy biznes [ilustracja do artykułu]

Przykład firmy BHZ Agromat pokazuje, że nie trzeba być jednorożcem aby odnieść rynkowy sukces. Na działalności dystrybucyjnej też się nieźle zarabia. Trzeba tylko znaleźć odpowiednią niszę, jak Zbigniew Matusiak, którego firma sprzedaje surowce ekologiczne w całej Europie.

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Szkolenie: Media społecznościowe w biznesie

Media społecznościowe w biznesie [b]

Szkolenie skierowane jest do osób, które zastanawiają się nad promowaniem firmy w mediach społecznościowych. Przedsiębiorcy dowiedzą się w nim, jak mogą wykorzystać media społecznościowe do komunikacji z Klientami, z jakich serwisów i w jaki sposób mogą korzystać oraz jak budować strategię działań w mediach społecznościowych.
Spis aktywności szkolenia
Media społecznościowe w biznesie

  • Lekcja instruktażowa
  • Moduł 1. Czy media społecznościowe są potrzebne firmie?
  • Pretest do modułu 1
  • 1.1. Czym jest marketing społecznościowy?
  • 1.2. Zalety mediów społecznościowych w komunikacji firmy
  • 1.3. Obecność w mediach społecznościowych - dobra inwestycja czy strata czasu?
  • 1.4. Korzyści prowadzenia działań w mediach społecznościowych
  • Posttest do modułu 1
  • Moduł 2. Platformy komunikacji w mediach społecznościowych
  • Pretest do modułu 2
  • 2.1. Blogi i mikroblogi
  • 2.2. Serwisy społecznościowe
  • 2.3. Serwisy wymiany treści wideo
  • Posttest do modułu 2
  • Moduł 3. Strategia działań w mediach społecznościowych
  • Pretest do modułu 3
  • 3.1. Określanie celów strategii w mediach społecznościowych
  • 3.2. Planowanie działań w mediach społecznościowych
  • 3.3. Prowadzenie działań w mediach społecznościowych
  • 3.4. Dodatkowe wskazówki w prowadzeniu działań w mediach społecznościowych
  • 3.5. Monitoring mediów społecznościowych
  • 3.6. Procedury reagowania w sytuacjach kryzysowych
  • 3.7. Badanie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych
  • Posttest do modułu 3