Studia przypadków

Izotopy i nie tylko [ilustracja do artykułu]

– Siła Synektik tkwi w szukaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań, które pomagają pacjentom w diagnostyce i terapii. Nieustannie poszerzamy kompetencje i wchodzimy w nowe obszary biznesowe przy jednoczesnym umacnianiu pozycji w dotychczasowych segmentach działalności - mówi Magdalena Kowalewska, dyrektor ds. marketingu i relacji inwestorskich grupy Synektik. Spółka zaczynała od dystrybucji i serwisowania sprzętu medycznego – dzisiaj jest krajowym liderem w produkcji radiofarmaceutyków. Dzięki wsparciu z programu Horyzont 2020 prowadzi prace nad innowacyjnym kardioznacznikiem.  

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Szkolenie: Podstawy badania rynku

Podstawy badania rynku [m]

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które planują przeprowadzić badanie rynku. Dzięki niemu uczestnik dowie się, czemu służy analiza rynku i jakie są jej funkcje. Pozna też etapy analizy rynku, od pojawienia się problemu decyzyjnego po przygotowanie raportu. Wyjaśnione zostanie również, z jakich metod badania rynku warto korzystać i dlaczego.
Spis aktywności szkolenia
Podstawy badania rynku

  • Lekcja instruktażowa
  • Moduł 1. Cele analizy rynku
  • Pretest do modułu 1
  • 1.1. Czym jest analiza rynku?
  • 1.2. Funkcje analizy rynku
  • 1.3. Funkcja opisowa analizy rynku
  • 1.4. Funkcja wyjaśniająca analizy rynku
  • 1.5. Funkcja prognostyczna analizy rynku
  • 1.6. Funkcja innowacyjna analizy rynku
  • 1.7. Funkcja kontrolna analizy rynku
  • Posttest do modułu 1
  • Moduł 2. Etapy analizy rynku
  • Pretest do modułu 2
  • 2.1. Problem decyzyjny w analizie rynku
  • 2.2. Zaplanowanie analizy rynku
  • 2.3. Przeprowadzenie analizy rynku
  • Posttest do modułu 2
  • Moduł 3. Metody badania rynku
  • Pretest do modułu 3
  • 3.1. Metody badań
  • 3.2. Charakterystyka badań ilościowych
  • 3.3. Charakterystyka badań jakościowych
  • 3.4. Różnice między badaniami jakościowymi a ilościowymi
  • Posttest do modułu 3