Studia przypadków

Słoneczne megawaty [ilustracja do artykułu] Wspaniała historia uporu, ciężkiej pracy, talentu i organicznego sukcesu "made in Poland". Watt S.A. to liczący się na świecie producent kolektorów słonecznych,

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Szkolenie: Organizacja sklepu internetowego

Organizacja sklepu internetowego [m]

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które planują otwarcie sklepu internetowego. Dzięki niemu uczestnik dowie się, jak ocenić swoją gotowość do prowadzenia sklepu internetowego i jak przygotować się do tego przedsięwzięcia. Pozna też podstawowe funkcjonalności sklepu m.in. katalog produktów, koszyk. W szkoleniu przedstawione zostaną także informacje na temat bieżącej obsługi klientów.
Spis aktywności szkolenia
Organizacja sklepu internetowego

  • Lekcja instruktażowa
  • Moduł 1. Jak zacząć? – tworzenie sklepów internetowych
  • Pretest do modułu 1
  • 1.1. Czy jesteś gotowy?
  • 1.2. Komu powierzyć stworzenie sklepu internetowego?
  • 1.3. Fazy tworzenia sklepu internetowego
  • 1.4. Wybór rodzaju sklepu
  • Posttest do modułu 1
  • Moduł 2. Dlaczego kupią w moim sklepie? – prezentacja produktów i ergonomia korzystania
  • Pretest do modułu 2
  • 2.1. Wygląd sklepu
  • 2.2. Katalog produktów
  • 2.3. Rodzaje menu
  • 2.4. Lista produktów
  • 2.5. Karta produktu
  • 2.6. Koszyk - klucz do sukcesu każdego sklepu
  • 2.7. Logowanie - pierwsza bariera czy pomoc?
  • Posttest do modułu 2
  • Moduł 3. Jak nie stracić klientów? - bieżąca obsługa sklepu
  • Pretest do modułu 3
  • 3.1. Statusy zamówienia
  • 3.2. Obsługa posprzedażna
  • 3.3. Obsługa płatności
  • 3.4. Zapewnienie dostępności produktów
  • 3.5. Dostawa produktów
  • 3.6. Kontakt ze sklepem
  • 3.7. Bezpieczeństwo danych klientów
  • Posttest do modułu 3