Studia przypadków

Słoneczne megawaty [ilustracja do artykułu] Wspaniała historia uporu, ciężkiej pracy, talentu i organicznego sukcesu "made in Poland". Watt S.A. to liczący się na świecie producent kolektorów słonecznych,

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Szkolenie: Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem

Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem

Szkolenie zawiera przydatne informacje dla firm z sektora MSP, oferujących zarówno produkty jak i usługi. Uczestnicy mogą się dowiedzieć m.in. jak stworzyć system obsługi klienta i zarządzać nim w firmie, jak zidentyfikować klientów kluczowych i jak zarządzać kontaktami z nimi., a także jak podejść do współpracy z sieciami handlowymi. W szkoleniu zawarte zostały praktyczne informacje na temat organizacji sprzedaży przez telefon, kierowania zespołem sprzedawców oraz informatycznych systemów zarządzania relacjami z klientem.
Spis aktywności szkolenia
Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem

  • Lekcja instruktażowa
  • Moduł 1. Wizja i strategia sprzedaży
  • Pretest do modułu 1
  • 1.1. Efektywna sprzedaż
  • 1.2. Planowanie sprzedaży
  • 1.3. Zarządzanie wartością dla klienta oraz wartością klienta
  • Posttest do modułu 1
  • Moduł 2. System obsługi klienta
  • Pretest do modułu 2
  • 2.1. Relacje z klientem
  • 2.2. Zasady obsługi klienta
  • 2.3. Typologia klienta
  • 2.4. Projektowanie systemu obsługi klienta
  • Posttest do modułu 2
  • Moduł 3. Obsługa klienta kluczowego
  • Pretest do modułu 3
  • 3.1. Charakterystyka i identyfikacja klienta kluczowego
  • 3.2. Analiza biznesowa klienta kluczowego
  • 3.3. Czynniki sukcesu w obsłudze kluczowego klienta
  • 3.4. Strategie współpracy z kluczowymi klientami
  • 3.5. Zasady współpracy z kluczowymi klientami
  • Posttest do modułu 3
  • Moduł 4. Współpraca z sieciami handlowymi
  • Pretest do modułu 4
  • 4.1. Klient sieciowy – jak go pozyskać
  • 4.2. Przygotowanie, etapy negocjacji oraz wybór strategii negocjacyjnej
  • 4.3. Z kim negocjować i jak wygląda podpisanie umowy
  • 4.4. Organizacja procesu sprzedaży do sieci nowoczesnego handlu detalicznego
  • Posttest do modułu 4
  • Moduł 5. Kierowanie zespołem sprzedawców
  • Pretest do modułu 5
  • 5.1. Istota, cele i założenia strategii sprzedaży
  • 5.2. Rekrutacja, selekcja i zatrudnianie sprzedawców
  • 5.3. Motywowanie sprzedawców
  • 5.4. Kierowanie zespołem sprzedawców i kontrolowanie jego pracy
  • Posttest do modułu 5
  • Moduł 6. Organizacja sprzedaży telefonicznej
  • Pretest do modułu 6
  • 6.1. Specyfika telesprzedaży
  • 6.2. Organizacja pracy telesprzedawców
  • 6.3. Organizacja skutecznej sprzedaży
  • Posttest do modułu 6
  • Moduł 7. Informatyczne systemy zarządzania relacjami z klientem
  • Pretest do modułu 7
  • 7.1. Filozofia CRM – lojalny klient podstawą rozwoju firmy
  • 7.2. Systemy informatyczne CRM, Contact Center, E-commerce – element strategii firmy
  • 7.3. Najlepsze praktyki – jak i dlaczego inni odnieśli sukces?
  • 7.4. Wdrażamy z sukcesem Systemy CRM, Contact Center, E-commerce
  • 7.5 Podstawowe błędy przy realizacji projektów CRM
  • Posttest do modułu 7