Studia przypadków

Słoneczne megawaty [ilustracja do artykułu] Wspaniała historia uporu, ciężkiej pracy, talentu i organicznego sukcesu "made in Poland". Watt S.A. to liczący się na świecie producent kolektorów słonecznych,

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Szkolenie: Komunikacja marketingowa i public relations

Komunikacja marketingowa i public relations

Dzięki szkoleniu dowiesz się m.in., jak:
  • umiejętnie tworzyć założenia planu marketingowego firmy,
  • kreować przemyślany wizerunek firmy i budować jej reputację przy pomocy właściwych narzędzi public relations,
  • skutecznie realizować strategię komunikacji z otoczeniem i zarządzać informacją w życiu codziennym firmy i w
  • sytuacji kryzysowej,
  • właściwie dobrać odpowiednie narzędzia reklamy oraz sponsoringu i zastosować je w firmie,
  • samodzielnie zaplanować i zaprojektować materiały promocyjne,
  • nawiązać współpracę z agencją reklamową,
  • umiejętnie dobrać do wyznaczonych celów firmy właściwy rodzaj uroczystości promocyjnej, zaplanować ją i pomyślne
  • przeprowadzić,
  • efektywnie wykorzystać targi i wystawy w działaniach marketingowych firmy.
Spis aktywności szkolenia
Komunikacja marketingowa i public relations

  • Lekcja instruktażowa
  • Moduł 1. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem
  • Pretest do modułu 1
  • 1.1. Cele komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem
  • 1.2. Metody komunikacji z rynkiem
  • Posttest do modułu 1
  • Moduł 2. Budowanie wizerunku
  • Pretest do modułu 2
  • 2.1. Etapy tworzenia wizerunku firmy
  • 2.2. Wpływ wizerunku na przewagę konkurencyjną
  • 2.3. Całościowa identyfikacja wizualna firmy
  • 2.4. Plan komunikacji public relations
  • Posttest do modułu 2
  • Moduł 3. Wykorzystanie mediów do kształtowania wizerunku firmy
  • Pretest do modułu 3
  • 3.1. Reklama a public relations jako instrumenty marketingu mix
  • 3.2. Public relations wewnętrzny i zewnętrzny, na co dzień i w sytuacji kryzysowej
  • 3.3. Media lokalne jako szansa dla rozwoju działań public relations i reklamy
  • 3.4. Metody współpracy z mediami
  • Posttest do modułu 3
  • Moduł 4. Wybrane narzędzia reklamy i sponsoringu
  • Pretest do modułu 4
  • 4.1. Strategia prowadzenia działań reklamowych
  • 4.2. Prowadzenie sponsoringu
  • 4.3. Realizacja działań reklamowych
  • 4.4. Planowanie mediów
  • Posttest do modułu 4
  • Moduł 5. Kreacja reklamowa – planowanie i opracowywanie materiałów promocyjnych
  • Pretest do modułu 5
  • 5.1. Planowanie materiałów promocyjnych
  • 5.2. Projektowanie materiałów promocyjnych
  • 5.3. Współpraca z agencją reklamową
  • Posttest do modułu 5
  • Moduł 6. Organizowanie uroczystości promocyjnych
  • Pretest do modułu 6
  • 6.1. Rodzaje wydarzeń promocyjnych
  • 6.2. Określanie celów wydarzenia promocyjnego
  • 6.3. Od projektu do efektu czyli planowanie i zarządzanie uroczystością promocyjną
  • 6.4. Efekty uroczystości promocyjnych
  • Posttest do modułu 6
  • Moduł 7. Uczestnictwo w targach i wystawach
  • Pretest do modułu 7
  • 7.1. Imprezy targowe i wystawiennicze
  • 7.2. Organizacja udziału firmy w imprezach targowych i wystawienniczych
  • 7.3. Promocja udziału firmy w targach i wystawach
  • 7.4. Zadania zespołu, biorącego udział w targach i wystawach w imieniu firmy
  • Posttest do modułu 7