Studia przypadków

Słoneczne megawaty [ilustracja do artykułu] Wspaniała historia uporu, ciężkiej pracy, talentu i organicznego sukcesu "made in Poland". Watt S.A. to liczący się na świecie producent kolektorów słonecznych,

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Szkolenie: E-biznes

E-biznes

W szkoleniu „E- biznes” dowiesz się, jak prowadzić działalność gospodarczą w oparciu o Internet. Poznasz praktyczne zagadnienia dotyczące prowadzenia działalności handlowej przez Internet (e- commerce) oraz dowiesz się, jak wykorzystać Internet do usprawnienia i organizowania biznesu (e- biznes). Poznasz modele dystrybucji w e- biznesie dopasowane do możliwości MŚP (pasaże handlowe, internetowe giełdy towarowe, serwisy aukcyjne, portale informacyjne i ogłoszeniowe) i dowiesz się, jak je wykorzystać w prowadzonej działalności. Poznasz metody budowania strategii marketingowej i prowadzenia działań marketingowych w e- biznesie. Poznasz praktyczne wskazówki dotyczące prawnych i finansowych aspektów e- biznesu. Dowiesz się również, jak zadbać o bezpieczeństwo systemu IT i ochronę danych osobowych w e- biznesie.
  • Lekcja instruktażowa
  • Moduł 1. Podstawy e-biznesu
  • Pretest do modułu 1
  • 1.1. Pojęcie i strategie e-biznesu
  • 1.2. Uruchomienie biznesu przez Internet
  • 1.3. Budowa przewag konkurencyjnych biznesu w oparciu o Internet
  • Posttest do modułu 1
  • Moduł 2. Modele dystrybucji w e-biznesie
  • Pretest do modułu 2
  • 2.1. Gdzie uruchomić pierwszy sklep internetowy? Pasaże handlowe
  • 2.2. Giełdy towarowe – stara idea, nowoczesne technologie
  • 2.3. Serwisy aukcyjne
  • 2.4. Jak zarobić na właściwej informacji
  • 2.5. Partnerzy strategiczni
  • Posttest do modułu 2
  • Moduł 3. Elementy strategii marketingowej w e-biznesie
  • Pretest do modułu 3
  • 3.1. Segmentacja rynku dla e-biznesu
  • 3.2. Wybór grupy docelowej dla e-biznesu
  • 3.3. Pozycjonowanie i budowa marki w Internecie
  • Posttest do modułu 3
  • Moduł 4. Prowadzenie działań marketingowych w e-biznesie
  • Pretest do modułu 4
  • 4.1. Marketing zintegrowany i zintegrowana komunikacja marketingowa
  • 4.2. Komunikacja marketingowa on-line
  • 4.3. Komunikacja marketingowa off-line
  • 4.4. Skuteczność działań marketingowych
  • Posttest do modułu 4
  • Moduł 5. Efektywna organizacja e-biznesu
  • Pretest do modułu 5
  • 5.1. Biznes plan e-biznesu
  • 5.2. Restrukturyzacja procesów, wdrażanie usprawnień. Cloud computing
  • 5.3. Telepraca w e-biznesie
  • 5.4. Warunki prawne prowadzenia e-biznesu
  • 5.5. E-biznes a ochrona konsumenta
  • Posttest do modułu 5
  • Moduł 6. Infrastruktura i technologia w e-biznesie
  • Pretest do modułu 6
  • 6.1. Usługi i technologia Internetu. Internet mobilny.
  • 6.2. Technologie zaplecza
  • 6.3. Technologie widoczne dla użytkownika
  • 6.4. Wymagania i standardy techniczne w e-biznesie
  • 6.5. Rozwiązania open source
  • Posttest do modułu 6
  • Moduł 7. Bezpieczeństwo w e-biznesie
  • Pretest do modułu 7
  • 7.1. Elementy bezpieczeństwa systemów informatycznych i ochrony danych osobowych
  • 7.2. Sposoby płatności i autoryzacji
  • 7.3. Wybór, utrzymanie i prezentacja systemu płatności
  • Posttest do modułu 7