Studia przypadków

Słoneczne megawaty [ilustracja do artykułu] Wspaniała historia uporu, ciężkiej pracy, talentu i organicznego sukcesu "made in Poland". Watt S.A. to liczący się na świecie producent kolektorów słonecznych,

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Kremowy sukces

Kremowy sukces

  • Autor: tmh
  • Data: 2007-04-20 16:37:20
  • Odsłon: 2092
[Ilustracja do studium przypadku] Ziaja to marka kosmetyków, która obejmuje szeroką gamę nowoczesnych produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, bazujących na naturalnych składnikach oraz recepturach tworzonych w oparciu o farmaceutyczne doświadczenie.

Kosmetyki Ziaja są obecne na polskim rynku już od ponad osiemnastu lat. Założyciel Zenon Ziaja po dwudziestu latach pracy w aptece postanowił otworzyć swoje własne przedsiębiorstwo. Pasją i entuzjazmem Zenon Ziaja szybko zaraził swoją rodzinę. Żona stała się niezastąpionym partnerem w interesach, a także nieustannie wspierała męża od momentu narodzin firmy. Po kilku latach do firmy dołączyły dzieci oraz ich rodziny. W tej chwili w przedsiębiorstwie pracuje ponad dwieście osób, a kolejne dwieście zatrudniają firmy przedstawicielskie. Ziaja posiada dwa nowoczesne zakłady produkcyjne, zlokalizowane w ekologicznej strefie ujęcia wody na Kaszubach, a także dysponuje nowoczesną bazą badawczą zorganizowaną w laboratoriach: badawczo - rozwojowym, fizyko - chemicznym i mikrobiologicznym. Przedsiębiorstwo posiada certyfikat ISO 9001:2000, a produkcja farmaceutyczna jest zgodna ze standardem GMP (Good Manufacturing Practice For Medicinal Products).

Pierwszym produktem, sygnowany marką Ziaja był Naturalny Krem Oliwkowy. Krem ten łączył właściwości maści leczniczej i dobrego środka do pielęgnacji ciała oraz był przyjazny dla skóry. Produkt cieszy się niesłabnącym powodzeniem od wielu lat. Kosmetyki Ziaja zdobyły uznanie klientów, ponieważ łączą to co dla konsumentów najważniejsze – wysoką jakość i atrakcyjną cenę. Wielokrotnie nagradzano je i przyznawano wyróżnienia. Co roku na rynek trafia ponad 23 miliony kosmetyków ze znakiem Ziaja.

W ciągu osiemnastu lat powstał doskonały zespół pracowników. Personel jest świetnie wyszkolony i regularnie podnosi swoje kwalifikacje zawodowe. Pracownicy tworzą w firmie rodzinną atmosferę i codziennie dają przykłady, że można łączyć pasję z pracą. - Teraz myśląc o firmie, zamiast zwrotów: ja czy dla mnie, używam – my i dla nas – mówi Zenon Ziaja.


Podziel się: