Studia przypadków

Ziarnko do ziarnka … i mamy biznes [ilustracja do artykułu]

Przykład firmy BHZ Agromat pokazuje, że nie trzeba być jednorożcem aby odnieść rynkowy sukces. Na działalności dystrybucyjnej też się nieźle zarabia. Trzeba tylko znaleźć odpowiednią niszę, jak Zbigniew Matusiak, którego firma sprzedaje surowce ekologiczne w całej Europie.

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Świat smaków BOMI

Świat smaków BOMI

  • Autor: ans
  • Data: 2008-07-30 20:24:48
  • Odsłon: 2715
[Ilustracja do studium przypadku] Dla wielu smakoszy od 12 lat delikatesy BOMI są przewodnikiem po świecie smaków, potraw, przypraw i win. Na półkach tej sieci klienci znajdą ponad 35 tys. produktów. Przedsiębiorstwo cały czas dynamicznie się rozwija.

Pierwsze delikatesy otwarto w Trójmieście. W 1999 roku powstał pierwszy sklep w Warszawie. Obecnie sieć sprzedaży obejmuje 26 sklepów w 8 miastach, wg zapowiedzi firmy, w 2009 roku ma przekroczyć 50. W 2000 roku firma postanowiła rozpocząć ekspansję w Internecie, umożliwiając klientom zakupy w sieci.

Niegdyś firma z sektora MŚP, obecnie BOMI to jedna z największych i najprężniej działających sieci delikatesów w Polsce. Od 2007 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych.

W działach tematycznych BOMI można znaleźć specjały z różnych stron świata. Wszystkie produkty pochodzą od sprawdzonych producentów, starannie wybierani są także dostawcy – jest ich ponad 600. Każdy produkt przechodzi serię testów i badań zanim trafi na półki. Asortyment BOMI systematycznie powiększa się.

Pracownicy BOMI znają sekrety światowej i polskiej kuchni, doskonale odnajdują się w smakach tradycyjnych i nowoczesnych. Kadra BOMI jest stale szkolona, a przez to pracownicy stają się ekspertami i doradcami klientów.



Podziel się: