Studia przypadków

Izotopy i nie tylko [ilustracja do artykułu]

– Siła Synektik tkwi w szukaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań, które pomagają pacjentom w diagnostyce i terapii. Nieustannie poszerzamy kompetencje i wchodzimy w nowe obszary biznesowe przy jednoczesnym umacnianiu pozycji w dotychczasowych segmentach działalności - mówi Magdalena Kowalewska, dyrektor ds. marketingu i relacji inwestorskich grupy Synektik. Spółka zaczynała od dystrybucji i serwisowania sprzętu medycznego – dzisiaj jest krajowym liderem w produkcji radiofarmaceutyków. Dzięki wsparciu z programu Horyzont 2020 prowadzi prace nad innowacyjnym kardioznacznikiem.  

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Świat smaków BOMI

Świat smaków BOMI

  • Autor: ans
  • Data: 2008-07-30 20:24:48
  • Odsłon: 2780
[Ilustracja do studium przypadku] Dla wielu smakoszy od 12 lat delikatesy BOMI są przewodnikiem po świecie smaków, potraw, przypraw i win. Na półkach tej sieci klienci znajdą ponad 35 tys. produktów. Przedsiębiorstwo cały czas dynamicznie się rozwija.

Pierwsze delikatesy otwarto w Trójmieście. W 1999 roku powstał pierwszy sklep w Warszawie. Obecnie sieć sprzedaży obejmuje 26 sklepów w 8 miastach, wg zapowiedzi firmy, w 2009 roku ma przekroczyć 50. W 2000 roku firma postanowiła rozpocząć ekspansję w Internecie, umożliwiając klientom zakupy w sieci.

Niegdyś firma z sektora MŚP, obecnie BOMI to jedna z największych i najprężniej działających sieci delikatesów w Polsce. Od 2007 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych.

W działach tematycznych BOMI można znaleźć specjały z różnych stron świata. Wszystkie produkty pochodzą od sprawdzonych producentów, starannie wybierani są także dostawcy – jest ich ponad 600. Każdy produkt przechodzi serię testów i badań zanim trafi na półki. Asortyment BOMI systematycznie powiększa się.

Pracownicy BOMI znają sekrety światowej i polskiej kuchni, doskonale odnajdują się w smakach tradycyjnych i nowoczesnych. Kadra BOMI jest stale szkolona, a przez to pracownicy stają się ekspertami i doradcami klientów.



Podziel się: