W dniu 27 czerwca 2019 roku zostanie uruchomiona nowa wersja serwisu Akademia PARP.
Dostępna będzie ona pod adresem: www.akademia.parp.gov.pl

Obecny serwis będzie dostępny tylko do końca września 2019 r. Po tym okresie dostęp do certyfikatów będzie niemożliwy. Prosimy o ukończenie rozpoczętych szkoleń i wydrukowanie lub zapisanie certyfikatów.

Studia przypadków

Jakie treści zawiera biznesplan i jak go napisać? [ilustracja do artykułu]

Coraz częściej słyszymy, że biznesplan to przestarzałe narzędzie, które nie przystaje do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej, zwłaszcza w kontekście mikro- i małych firm rozpoczynających działalność. Niemniej, przy staraniu się o pozyskanie kapitału od instytucji finansowych, jest on w większości przypadków warunkiem koniecznym do rozpatrzenia wniosku o kredyt inwestycyjny czy otrzymania pieniędzy z funduszu.

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Ceramiczny sukces

Ceramiczny sukces

  • Autor: ans
  • Data: 2008-05-08 17:00:16
  • Odsłon: 3042
[Ilustracja do studium przypadku] Ceramika Paradyż to potentat na rynku ceramiki budowlanej. Początki tej polskiej firmy - wówczas jeszcze małego biznesu - sięgają 1989 roku.

Wzornictwo płytek ze znakiem Paradyża wpisuje się w światowe trendy – pracują nad tym polscy specjaliści i włoskie biura projektowe. Paradyż prezentuje swoje wyroby na całym świecie. Uczestniczy w targach w Poznaniu, Kijowie, Moskwie, Brnie, Monachium, Walencji oraz w Bolonii, gdzie zbiera się czołówka producentów ceramiki z całego świata.

W trosce o środowisko naturalne oraz bezpieczeństwo i higienę pracy firma wdrożyła zintegrowany system zarządzania jakością (ISO 9001:2000), środowiskiem (ISO 14001:2004) i BHP (PN-N 18001 i OHSAS 18001).

Paradyż jest laureatem wielu prestiżowych rankingów – Laur Konsumenta 2007, Dobra Firma 2005, Lider Eksportu na Wschód, Gazela Biznesu 2005, ?azienka - Wybór Roku 2006, Jakość Roku 2006 i 2007, Podłogi i Ściany - Dobry Wybór 2007. Uznanie potwierdzają też nagrody, m.in. Wielka Perła Ceramiki UE 2006 i 2007, Perła Ceramiki UE 2007, Perła Ceramiki Dystrybutorów w 2006 i 2007 roku oraz Perła Ceramiki Dystrybutorów 2006 dla kolekcji płytek ceramicznych.

Podstawą sukcesu Paradyżu jest wysoko wykwalifikowana kadra. Od prawidłowego doboru pracowników zależy, jakim potencjałem ludzkim dysponuje przedsiębiorstwo, jakie będą możliwości jego rozwoju, poprawy efektywności pracy oraz współdziałania ludzi. Wszystkie te elementy przekładają się na satysfakcję klientów.

Jednym z głównych zadań działu personalnego jest rozwój pracowników Grupy Paradyż. Firma dba o to, by realizowane szkolenia wynikały zarówno z rzeczywistych potrzeb pracowników, jak i firmy. Rozwój pracowników wspomagany jest również poprzez dofinansowanie kształcenia w szkołach średnich, na wyższych uczelniach i w szkołach językowych.

Podziel się: