Studia przypadków

Nie do podrobienia [ilustracja do artykułu]

Warszawski startup Talkin’ Things dostarcza globalnym koncernom rozwiązania, które sprawiają, że opakowania ich produktów stają się inteligentne – zapobiegają podrabianiu, pozwalają śledzić produkt od fabryki aż po półkę w sklepie, wchodzą w interakcje z klientem końcowym oraz stają się nośnikiem treści. Przede wszystkim zaś dostarczają producentom bezcennych informacji o rynku.

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Pigułki wiedzy

Pigułki wiedzy

Pigułki wiedzy to nowy sposób przekazywania wiedzy i informacji. W ciągu kilku minut poświęconych na pigułkę zapoznasz się z treściami dydaktycznymi lub poradnikowymi, zbyt długimi na artykuł i zbyt krótkimi na lekcję szkolenia.

Każda pigułka prowadzi Cię do przynajmniej jednego szkolenia, w którym znajdziesz rozwinięcie "esencji wiedzy" zawartej w pigułce, a także inne, powiązane z nią zagadnienia.

Poniżej zestawienie wszystkich obecnie dostępnych pigułek wiedzy Akademii PARP. W menu po prawej stronie u góry, literką "m" oznaczyliśmy te, które nie wymagają Flash Playera, czyli są przeznaczone do uruchomienia na urządzeniach mobilnych: tabletach i smartfonach.


[ilustracja do artykułu]

Pięć pytań zadawanych podczas rozmów kwalifikacyjnych

Szykujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej? Przygotuj się na pięć najczęściej zadawanych pytań!

więcej Przeczytaj całą historię

[ilustracja do artykułu]

Znaczenie ceny w negocjacjach

Często negocjatorom wydaje się, że najważniejszą kwestią w negocjacjach jest cena. Takie podejście sprawia, iż zapominają o innych ważnych aspektach i tracą więcej, niż zyskują.

więcej Przeczytaj całą historię

[ilustracja do artykułu]

Pięć wskazówek, jak zarządzać swoja karierą

Chcesz rozwijać swoją karierę? Pragniesz nowych zawodowych wyzwań i osiągnięć? Oto pięć wskazówek, jak zarządzać swoim rozwojem zawodowym.

więcej Przeczytaj całą historię

[ilustracja do artykułu]

Jak tworzyć teksty do publikacji w Internecie?

Chcesz wypromować swoją firmę w Internecie? Myślisz o założeniu firmowego bloga? Pamiętaj, że teksty przeznaczone do publikacji w sieci powinny być tworzone według określonych zasad.

więcej Przeczytaj całą historię

[ilustracja do artykułu]

Treść - najważniejszy element strony www

Internauci pytani o odwiedzane strony najczęściej wspominają ich treść. Rzadziej pamiętają ich nawigację czy grafikę. Publikowana treść jest zatem najważniejszym elementem strony www.

więcej Przeczytaj całą historię

[ilustracja do artykułu]

Czego oczekują internauci od strony internetowej firmy?

Strona internetowa firmy to jej wizytówka. Tworząc stronę firmową, zastanów się nad tym, jakich informacji będą poszukiwali na niej internauci.

więcej Przeczytaj całą historię

[ilustracja do artykułu]

Jak zwiększyć zyski z transakcji?

Mówi się, że przepisów na sukces jest tyle, ile biznesów. Istnieją jednak sprawdzone sposoby na to, aby zwiększyć zyski firmy z pojedynczej transakcji.

więcej Przeczytaj całą historię

[ilustracja do artykułu]

Strategia marketingowa dla e-commerce

Niskie koszty uruchomienia sklepu online to dla wielu wystarczający argument za rozpoczęciem sprzedaży przez Internet. Niestety nie każdy planuje, jak realizować tę sprzedaż.

więcej Przeczytaj całą historię

[ilustracja do artykułu]

Metody komunikacji z rynkiem

Firma może komunikować się z rynkiem na wiele sposobów - poprzez działania reklamowe, działania informacyjne i wydarzenia promocyjne. Każde z nich spełnia inną rolę.

więcej Przeczytaj całą historię

[ilustracja do artykułu]

Jak przygotować się do udzielenia wywiadu?

Wywiad jest formą informacji wymagającą starannego przygotowania przed, w trakcie i po jego udzieleniu.

więcej Przeczytaj całą historię