Studia przypadków

Izotopy i nie tylko [ilustracja do artykułu]

– Siła Synektik tkwi w szukaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań, które pomagają pacjentom w diagnostyce i terapii. Nieustannie poszerzamy kompetencje i wchodzimy w nowe obszary biznesowe przy jednoczesnym umacnianiu pozycji w dotychczasowych segmentach działalności - mówi Magdalena Kowalewska, dyrektor ds. marketingu i relacji inwestorskich grupy Synektik. Spółka zaczynała od dystrybucji i serwisowania sprzętu medycznego – dzisiaj jest krajowym liderem w produkcji radiofarmaceutyków. Dzięki wsparciu z programu Horyzont 2020 prowadzi prace nad innowacyjnym kardioznacznikiem.  

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Aktualności

Wszystkie wiadomości

  • 2008-04-01 Końcowe wyniki konkursu Akademii PARP w gminach
W okresie 1 lutego - 31 marca 2008 odbył się konkurs „Nasza gmina pomaga szkolić przedsiębiorców” promujący lokalnie udział firm MMSP w szkoleniach Akademii PARP. Zwycięskie gminy zostaną wyróżnione w mediach i opracowaniem materiałów promocyjnych. Na naszym portalu znajdują się końcowe wyniki konkursu.

Konkurs spotkał się z szerokim odzewem władz samorządowych, lokalnych środowisk biznesowych, stowarzyszeń i agencji rozwoju lokalnego, które pomagają promować bezpłatne szkolenia internetowe dla przedsiębiorców i pracowników mikro, małych i średnich firm.

Konkurs polegał na zachęcaniu...
więcej

  • 2008-03-20 Życzenia Świąteczne
Wszystkim uczestnikom i absolwentom, współpracownikom i sympatykom Akademii PARP składamy najserdeczniejsze życzenia zdrowych i szczęśliwych Świąt Wielkiej Nocy, spokoju i wypoczynku w rodzinnym gronie.          

Zespół Akademii PARP
więcej

  • 2008-02-25 Napisz pracę grupową!
Akademia PARP to także prace grupowe, które mogą samodzielnie pisać uczestnicy naszych multimedialnych, interaktywnych szkoleń internetowych. Prace grupowe to okazja do stworzenia czegoś praktycznego, własnego „projektu”, pod okiem eksperta Akademii PARP! Eksperci merytoryczni (tutorzy) to współautorzy treści merytorycznej szkoleń Akademii PARP, którzy biorą też udział w wyjaśnianiu kwestii merytorycznych zgłaszanych przez uczestników. Z częścią z naszych ekspertów merytorycznych była okazja spotkania się podczas warsztatów regionalnych, które odbyły się w 32 miastach w całej Polsce.



Tematyka prac jest ściśle związana ze szkoleniami. Są to specjalnie przygotowane tematy, które dają możliwość pogłębionego zrozumienia zagadnień poruszanych w szkoleniu, a jednocześnie rozpracowania praktycznych problemów występujących w firmie, oczywiście związanych ze szkoleniem....
więcej

  • 2008-01-21 Pomóż swojej gminie wygrać konkurs!
Serdecznie zapraszamy wszystkie polskie gminy - władze samorządowe we współpracy z lokalnymi środowiskami biznesowymi, stowarzyszeniami i agencjami rozwoju lokalnego - do udziału w konkursie „Nasza gmina pomaga szkolić przedsiębiorców”. Konkurs ma na celu lokalne promowanie bezpłatnych szkoleń internetowych dla przedsiębiorców i pracowników mikro, małych i średnich firm.

Konkurs polegać będzie na zachęcaniu lokalnych przedsiębiorców i ich pracowników do zapisywania się na szkolenia internetowe Akademii PARP. Czas trwania konkursu: od 1 lutego do 31 marca 2008.  Uczestnicy przy zapisywaniu się na pierwsze szkolenie określają siedzibę firmy. Na podstawie tych danych z... więcej

  • 2008-01-14 Sukces Akademii PARP!
Na koniec 2007 roku, czyli po 59 tygodniach działalności, w Akademii PARP uczestniczy lub uczestniczyło łącznie ponad 22 tys. przedsiębiorców i pracowników firm z sektora MMSP. Spośród wszystkich dziesięciu szkoleń internetowych Akademii PARP największą popularnością cieszą się szkolenia „Jak rozwijać firmę? Systemy zarządzania dla MŚP” i „Negocjacje handlowe w MSP”. Przedsiębiorcy chętnie szkolą się także z zagadnień „Zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem” oraz „Windykacji należności pieniężnych i zarządzania płynnością MSP”.

W kategorii wielkości firmy uczestnika dominują mikroprzedsiębiorstwa (62 proc.) zatrudniające do 9 pracowników. Najwięcej uczestników pochodzi z województw: mazowieckiego (24 proc.), śląskiego (11 proc.) i wielkopolskiego (8 proc.). Najmniej uczestników ma swoje firmy z siedzibą na terenie województwa... więcej