Studia przypadków

Izotopy i nie tylko [ilustracja do artykułu]

– Siła Synektik tkwi w szukaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań, które pomagają pacjentom w diagnostyce i terapii. Nieustannie poszerzamy kompetencje i wchodzimy w nowe obszary biznesowe przy jednoczesnym umacnianiu pozycji w dotychczasowych segmentach działalności - mówi Magdalena Kowalewska, dyrektor ds. marketingu i relacji inwestorskich grupy Synektik. Spółka zaczynała od dystrybucji i serwisowania sprzętu medycznego – dzisiaj jest krajowym liderem w produkcji radiofarmaceutyków. Dzięki wsparciu z programu Horyzont 2020 prowadzi prace nad innowacyjnym kardioznacznikiem.  

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Akademia PARP > Aktualności

Wszystkie wiadomości

  • 2014-01-22 Jak skorzystać z e-learningu? Nowe szkolenia i mozaika możliwości dla szkoleniowców!
Prowadzenie szkoleń to coraz bardziej potrzebna umiejętność. Dotyczy to nie tylko firm szkoleniowych, które muszą rozwijać swoje oferty i trenerów. Popularną praktyką we wszystkich branżach staje się organizowanie szkoleń wewnętrznych dla własnych pracowników. Także ekspertom i konsultantom, prowadzącym samodzielnie działalność gospodarczą, zdarza się prowadzić szkolenia. Hasło "szkoleniowiec" nabiera szerokiego znaczenia. Również w Akademii PARP mamy coś ciekawego dla szkoleniowców!

Społeczności dla szkoleniowców! Wcześniej: komponent dla firm szkoleniowych

W poprzednich odsłonach projektu, Akademia PARP oferowała szkolenia stacjonarne nt. e-learningu dla firm i instytucji szkoleniowych....

więcej

  • 2014-01-07 Najważniejsi ludzie w firmie? Sprzedawcy! Nowe szkolenie m-learning "Telesprzedawca"
Bez strumienia pieniędzy od klientów nie przetrwa żadne przedsiębiorstwo. Sprzedaż to najważniejsza funkcja w firmie, a umiejętności sprzedażowe to obowiązkowy zestaw kompetencyjny. Nie tylko dla sprzedawcy, ale też dla właściciela, prezesa czy partnera firmy, który samodzielnie zajmuje się bezpośrednim kontaktem z klientami.

Jak budować w sobie pozytywną motywację do telefonicznej rozmowy sprzedażowej? Jak dostosować ton głosu do rozmowy? Dlaczego pozycja ciała i mimika w trakcie rozmowy telefonicznej są ważne? Odpowiedzi na te, pozornie błahe, ale podstawowe dla sukcesu w telesprzedaży pytania, można znaleźć w kolejnym szkoleniu m-learning...

więcej

  • 2013-12-23 Wesołych Świąt i Szczęśliwego 2014 Roku!
Uczestnikom i absolwentom już 41 szkoleń e-learningowych i m-learningowych, przedsiębiorcom (obecnym i przyszłym), ich pracownikom i współpracownikom, ambasadorom społeczności, przyjaciołom i sympatykom Akademii PARP: życzymy zdrowych, wesołych Świąt i szczęśliwego 2014 roku!  

Zespół Akademii PARP

więcej

  • 2013-12-16 Czy upadłość firmy to koniec świata? Polecamy szkolenie "Nowa szansa - prawo upadłościowe i naprawcze"
Odpowiedź na pytanie w tytule brzmi oczywiście: nie. Niepowodzenie w biznesie nie musi oznaczać końca kariery przedsiębiorcy - a nawet wręcz przeciwnie! Jak w przyrodzie: w oparciu o zasoby i potencjał firmy, która zakończyła działalność, może wyrosnąć i kwitnąć nowa firma! Na wszelki wypadek, warto jednak wiedzieć, jakie są prawne warunki postępowania naprawczego lub upadłościowego, aby poradzić sobie w trudnej sytuacji przejściowej.

Z danych pozyskanych przez Coface z Ministerstwa Sprawiedliwości wynika, że od początku tego roku w polskich sądach złożono 3390 wniosków o upadłość. To o 5,5 proc. więcej niż w 2012 roku. Ogłoszeniem upadłości kończy się od 19 do 22 proc. postępowań wszczętych na podstawie wniosku o upadłość. Spośród...

więcej

  • 2013-11-29 Rozwijaj swoje umiejętności biznesowe w Akademii PARP!
Kompetencje biznesowe to nie tylko wiedza, ale także umiejętności. Wielu z tych umiejętności nie można zdobyć w szkołach i na uczelniach, a w dzisiejszych czasach stają się niezbędne do pracy oraz rozwoju zawodowego.

W Akademii PARP wprowadzamy możliwość zdobywania nowych umiejętności przydatnych w biznesie! Przykładowo umiejętność pracy zespołowej, którą w Akademii PARP można zdobyć przez wspólne napisanie pracy grupowej, ocenianej przez tutora. Inny przykład - umiejętność prowadzenia rozbudowanych dyskusji...

więcej