Studia przypadków

Słoneczne megawaty [ilustracja do artykułu] Wspaniała historia uporu, ciężkiej pracy, talentu i organicznego sukcesu "made in Poland". Watt S.A. to liczący się na świecie producent kolektorów słonecznych,

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Kolejne szkolenia Akademii PARP już w czerwcu!

  • Autor: ans
  • Data: 2007-05-08 00:53:10
  • Odsłon: 1745
[Ilustracja do artykułu] W czerwcu 2007 uruchomimy trzy nowe, interaktywne i multimedialne szkolenia internetowe. Jak wszystkie szkolenia Akademii PARP także i te są dopasowane do potrzeb pracowników i właścicieli mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).

Zakres tematyczny nowych szkoleń internetowych:

Negocjacje handlowe w MŚP – szkolenie będzie szczegółowo przedstawiać tematykę negocjacji. Poruszane zagadnienia obejmują m.in. sposoby prowadzenia negocjacji, komunikacja w negocjacjach czy przebieg procesu negocjacyjnego. Uczestnicy poznają cechy dobrego negocjatora i etykę biznesową oraz style negocjowania partnerów różnych narodowości - z Europy, USA, Rosji, Chin, Japonii i krajów arabskich. Dużo uwagi poświecone też będzie  trudnym sytuacjom w negocjacjach, czyli metodom asertywnego reagowania, sytuacjom konfliktowym oraz podstępom i trikom negocjacyjnym.

Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP – w szkoleniu omówione zostaną kwestie dotyczące podstawowych cech stosunków pracy w małych firmach, zarządzania zespołem oraz efektywnej komunikacji w przedsiębiorstwie. W szkoleniu pojawią się praktyczne informacje na temat metod oceny pracowników, szkoleń i rozwoju personelu. Przedstawione też będą zastosowania szkoleń e-learning w przedsiębiorstwach z sektora MSP. W szkoleniu znajdą się też elementy prawa pracy, zagadnienia dotyczące równouprawnienia, dyskryminacji oraz informacje o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP - szkolenie wyjaśni na czym polega rola public relations w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach. Uczestnik szkolenia pozna praktyczne zasady pisania notek i artykułów do prasy, a także takie zagadnienia, jak PR zewnętrzny i wewnętrzny, metodę marketing mix. Dużo miejsca poświęcimy relacjom z mediami oraz budowaniu wizerunku firmy. Ze szkolenia będzie można dowiedzieć się jak zorganizować konferencję prasową, zaplanować badania marketingowe i na czym polega uczestnictwo w targach i wystawach. W szkoleniu omówione zostaną działania promocyjne oraz wybrane narzędzia reklamy i sponsoringu. 

Serdecznie zapraszamy do korzystania z obecnie dostępnych pięciu szkoleń Akademii PARP:
- Jak rozwijać firmę - systemy zarządzania dla MŚP
- Windykacja należności pieniężnych i zarządzanie płynnością MŚP
- Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
- Plan marketingowy w MŚP
- Zarządzanie jakością w MŚP



Forum

Zaloguj się, aby dodawać wpisy na forum.

Wszystkie komentarze do artykułu

Uwaga: wpisy na forum artykułu są wypowiedziami prywatnych osób.
Za wypowiedzi te organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności.
Jeśli Twoim zdaniem naruszają one przepisy prawa, dobre obyczaje lub regulamin portalu:
zgłoś naruszenie zasad


Podziel się: