Studia przypadków

Słoneczne megawaty [ilustracja do artykułu] Wspaniała historia uporu, ciężkiej pracy, talentu i organicznego sukcesu "made in Poland". Watt S.A. to liczący się na świecie producent kolektorów słonecznych,

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Wywiad z opiekunami Akademii PARP

  • Autor: tmh
  • Data: 2006-11-20 13:22:50
  • Odsłon: 1661
[Ilustracja do artykułu] Opiekunowie szkoleń internetowych Akademii PARP pełnią bardzo ważną funkcję podczas całego projektu. Opowiedzą nam o swojej roli w przedsięwzięciu:

Czym różnicie się od zwykłego call center?
Opiekunowie: Jesteśmy przydzieleni indywidualnie do poszczególnych grup uczestników szkoleń. Mamy z nimi spersonalizowany kontakt. Z wybraną firmą kontaktuje się tylko jeden opiekun, który zna jej preferencje i opiekuje się nią w trakcie trwania szkolenia. Mamy także trochę cech wspólnych ze zwykłym call center – rozwiązujemy problemy techniczne, udzielamy podstawowych informacji na temat szkoleń internetowych Akademii PARP.

Podobno odgrywacie ważną rolę w motywacji uczestników…
Opiekunowie: Tak, będziemy ich motywować. Każdy będzie mógł się z nami skontaktować za pomocą maila albo telefonu. Jesteśmy dostępni przez sześć dni w tygodniu od 8:00 do 20:00. Przypominamy uczestnikom o niedokończonych szkoleniach, mamy z nimi kontakt bezpośredni. Obserwujemy postępy poszczególnych osób. Możemy też wskazać części szkolenia, nad którymi muszą jeszcze popracować.

A jeśli uczestnik ma pytania dotyczące treści merytorycznej? Czy w takiej sytuacji także służycie pomocą?
Opiekunowie: Tak! Wszelkie pytania można kierować do nas za pomocą maila lub telefonu. Wątpliwości są następnie przekazywane tutorom, którzy są odpowiedzialni za stronę merytoryczną szkolenia. Udzielają oni odpowiedzi, które my przekazujemy uczestnikowi.

Mówiliście wcześniej o spersonalizowanym kontakcie. Czy uczestnicy Akademii PARP będą mieli szansę poznać Was osobiście?
Opiekunowie: Będziemy obecni na warsztatach stacjonarnych, na które wcześniej telefonicznie
i mailowo zapraszamy przedsiębiorców z małych i średnich firm. Każdy z uczestników warsztatów będzie mógł z nami osobiście porozmawiać i poprosić o prezentację szkolenia. Będziemy udzielać indywidualnych konsultacji.

Czy macie jeszcze jakieś obowiązki w projekcie?
Opiekunowie: Odgrywamy pewną rolę w programie nagród dla uczestników. Każdy, kto uruchomi szkolenie Akademii PARP i będzie zaliczał kolejne moduły, otrzyma za to punkty. Będziemy prowadzić monitoring tych punktów i informować poszczególne osoby o stanie ich punktów. Na stronie internetowej Akademii PARP zostanie udostępniony katalog, z którego uczestnicy dowiedzą się, jakie nagrody mogą wybrać w ramach programu nagród.   
 
Co chcielibyście przekazać przyszłym uczestnikom szkoleń?
Opiekunowie: Zachęcamy do kontaktu z nami. Będziemy Państwa przewodnikami po szkoleniach internetowych Akademii PARP. Zapraszamy na stronę akademiaparp.gov.pl



Forum

Zaloguj się, aby dodawać wpisy na forum.

Wszystkie komentarze do artykułu

Uwaga: wpisy na forum artykułu są wypowiedziami prywatnych osób.
Za wypowiedzi te organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności.
Jeśli Twoim zdaniem naruszają one przepisy prawa, dobre obyczaje lub regulamin portalu:
zgłoś naruszenie zasad


Podziel się: