Studia przypadków

Ziarnko do ziarnka … i mamy biznes [ilustracja do artykułu]

Przykład firmy BHZ Agromat pokazuje, że nie trzeba być jednorożcem aby odnieść rynkowy sukces. Na działalności dystrybucyjnej też się nieźle zarabia. Trzeba tylko znaleźć odpowiednią niszę, jak Zbigniew Matusiak, którego firma sprzedaje surowce ekologiczne w całej Europie.

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Warsztat w województwie łódzkim

  • Autor: tmh
  • Data: 2007-04-07 01:15:22
  • Odsłon: 2436
[Ilustracja do artykułu] Ostatnie spotkanie w drugiej edycji warsztatów regionalnych Akademii PARP odbyło się 4 kwietnia 2007 w Łodzi. Zajęcia miały miejsce w Centrum Konferencyjno – Szkoleniowym Uniwersytetu Łódzkiego.

Zgłoszenia na ten warsztat przychodziły do nas jeszcze w noc poprzedzającą spotkanie. Przybyli właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich firm z uwagą słuchali na czym polegają szkolenia on-line, jak zalicza się materiał oraz dlaczego firmy z sektora MSP powinny się szkolić.

Ekspert merytoryczny Akademii PARP Wioletta Jakubowska przedstawiła zagadnienia dotyczące struktur organizacyjnych, a także nowoczesnych metod zarządzania i dzielenia się wiedzą. Po wykładzie przedsiębiorcy mogli skorzystać z indywidualnych konsultacji z opiekunami szkoleń oraz ekspertem.



Wielu przedsiębiorców było pozytywnie zaskoczonych szkoleniami internetowymi, przygotowanymi przez Estakada.pl. Jeden z uczestników - Pan Bogusław Słaby - prowadzący firmę, która zaopatruje polski i zagraniczny przemysł włókienniczy w maszyny do prasowania, zadeklarował, że każdy z jego pracowników będzie codziennie poświęcał 30 minut na uczestnictwo w jednym ze szkoleń Akademii PARP. Pan Bogusław ukończył szkolenie „Jak rozwijać firmę? Systemy zarządzania dla MSP”. Jeden z pracowników szkoli się z zakresu windykacji należności pieniężnych. Wszyscy pracownicy wezmą niebawem udział w szkoleniu „Plan marketingowy dla MSP”.



Zapraszamy do udziału w szkoleniach internetowych Akademii PARP. Trzy nowe szkolenia - „Zarządzanie jakością w MSP”, „Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem” oraz „Plan marketingowy w MSP” są dostępne na portalu edukacyjnym Akademii PARP. Wszystkie nasze szkolenia internetowe są dopasowane do potrzeb mikro- oraz małych i średnich firm.


Forum

Zaloguj się, aby dodawać wpisy na forum.

Wszystkie komentarze do artykułu

Uwaga: wpisy na forum artykułu są wypowiedziami prywatnych osób.
Za wypowiedzi te organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności.
Jeśli Twoim zdaniem naruszają one przepisy prawa, dobre obyczaje lub regulamin portalu:
zgłoś naruszenie zasad


Podziel się: