Studia przypadków

Słoneczne megawaty [ilustracja do artykułu] Wspaniała historia uporu, ciężkiej pracy, talentu i organicznego sukcesu "made in Poland". Watt S.A. to liczący się na świecie producent kolektorów słonecznych,

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Wyniki konkursów na wideoblogi!

  • Autor: tmh
  • Data: 2015-03-17 15:04:44
  • Odsłon: 2640
[Ilustracja do artykułu] Do 15 marca 2015 można było przesyłać swoje zgłoszenie w konkursach na wideoblog "Czego chcę nauczyć innych w moim szkoleniu rapid learning?" i "Gdzie możemy korzystać z m-learningu?"  

Spośród tych uczestników Akademii PARP, którzy zdecydowali się spełnić warunki i zgodnie z regulaminem najszybciej przesłali swoje zgłoszenia, wyłoniliśmy 20 laureatów.
Poniższa lista prezentuje zwycięzców, kliknięcie na zwycięzcę pozwala zapoznać się z wpisem na wideoblogu społeczności.

Wszystkim, którzy wzięli udział, serdecznie dziękujemy, a zwycięzcom gratulujemy. Trofea w postaci supermotylków w drodze! Trzymamy też kciuki za dalszy rozwój w blogosferach, mediach interaktywnych lub w show biznesie :)

Obraz: Maskotka Akademii PARP

Wyniki konkursu na wideoblog "Czego chcę nauczyć innych w moim szkoleniu rapid learning?"

  1. Krzysztof Kwaśniewski
  2. Rafał Klepacz
  3. Jakub Klepacz
  4. Katarzyna Głowacz
  5. Anna Kucińska
  6. Eugeniusz Bartkowski
  7. Jacek Głowacz
  8. Arkadiusz Chomiak
  9. Józef Barański
  10. Bartłomiej Barański

Wyniki konkursu na wideoblog "Gdzie możemy korzystać z m-learningu?"

  1. Zofia Bartkowska
  2. Paweł Zieliński
  3. Anna Sobocka
  4. Mariusz Wolniak
  5. Magdalena Chomiak
  6. Milena Bączyk
  7. Sebastian Szeleszczuk
  8. Artur Pająk
  9. Wanda Matysiak
  10. Józef Matysiak


Forum

Zaloguj się, aby dodawać wpisy na forum.

Wszystkie komentarze do artykułu

Uwaga: wpisy na forum artykułu są wypowiedziami prywatnych osób.
Za wypowiedzi te organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności.
Jeśli Twoim zdaniem naruszają one przepisy prawa, dobre obyczaje lub regulamin portalu:
zgłoś naruszenie zasad


Podziel się: