Studia przypadków

Słoneczne megawaty [ilustracja do artykułu] Wspaniała historia uporu, ciężkiej pracy, talentu i organicznego sukcesu "made in Poland". Watt S.A. to liczący się na świecie producent kolektorów słonecznych,

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Umiejętności zawsze warte doskonalenia: nowe szkolenie e-learning "Savoir-vivre w biznesie"!

  • Autor: tmh
  • Data: 2014-09-01 16:44:52
  • Odsłon: 4230
[Ilustracja do artykułu] Po co etykieta w miejscu pracy? Czy firma nie powinna skupić się na wskaźnikach efektywności, wydajności, zamiast marnować czas na przebrzmiałe zasady grzeczności?  

Etykieta kojarzy się ze światem dyplomacji lub wielkiego biznesu, w którym należy znać zasady precedencji, sprawnie posługiwać się wymyślną zastawą stołową i nie stronić od wymyślnych potraw. To inny świat niż realia małej firmy.

Mały biznes jest znacznie bardziej przyziemny, nie koncentruje się na formach, przechodzi od razu do rzeczy. Jednak nawet mała firma powinna przywiązywać wagę do etykiety. Tutaj rozumianej jako przestrzeganie zasad grzeczności. Tworzenie wizerunku firmy eleganckiej, profesjonalnej, dbającej o właściwą atmosferę, które daje otoczeniu sygnał, że firma jest stabilna i godna zaufania. Dbałość o detale w relacjach z otoczeniem powoduje, że praktycznie w każdej sytuacji przedsiębiorstwo ma szansę na pozytywną ocenę na tle konkurencji. Umiejętne okazywanie szacunku i zaangażowania, otaczanie klientów właściwą opieką i stwarzanie profesjonalnej, uprzejmej atmosfery, pozytywnie wyróżnia firmę i tworzy trwalsze więzi z klientami.

Aby lepiej poznać dobre maniery w zawodowym świecie, warto skorzystać z nowego szkolenia e-learning Akademii PARP „Savoir-vivre w biznesie”, adresowanego do właścicieli i pracowników mikro, małych i średnich firm.

Szkolenie „Savoir-vivre w biznesie” składa się z ośmiu modułów:

Moduł 1. Savoir-vivre w małej firmie
Moduł 2. Jak radzić sobie w miejscu pracy
Moduł 3. Jak Cię widzą tak Cię piszą
Moduł 4. Poznajmy się
Moduł 5. Rozmowa
Moduł 6. Kultura języka
Moduł 7. Zdalna komunikacja
Moduł 8. Organizacja spotkań

W pierwszym module uczestnicy poznają savoir-vivre w realiach małej firmy. W kolejnych trzech modułach kładziemy nacisk na zasady współpracy i komunikowania się. Prezentujemy zagadnienia związane z pierwszym wrażeniem, nawiązywaniem kontaktu oraz przedstawianiem się i witaniem. W modułach 5-7 poruszamy kwestie prowadzenia rozmowy, kultury języka oraz netykiety. W ostatnim module zajmujemy się organizacją spotkań biznesowych i podróży służbowych.

Obraz: Przykładowy ekran ze szkolenia 'Savoir-vivre w biznesie'
Przykładowy ekran ze szkolenia "Savoir-vivre w biznesie"

Poniżej link pozwalający na szybki zapis do szkolenia "Savoir-vivre w biznesie" oraz krótka prezentacja o tym szkoleniu. Serdecznie zapraszamy!

Kliknij, aby zapisać się lub zalogować się do tego szkolenia.

Obraz: Ekran z prezentacji 'Savoir-vivre w biznesie'
Ekran z prezentacji "Savoir-vivre w biznesie"

Zobacz prezentację "Savoir-vivre w biznesie"
(w nowym oknie)



Forum

Zaloguj się, aby dodawać wpisy na forum.

Wszystkie komentarze do artykułu

Uwaga: wpisy na forum artykułu są wypowiedziami prywatnych osób.
Za wypowiedzi te organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności.
Jeśli Twoim zdaniem naruszają one przepisy prawa, dobre obyczaje lub regulamin portalu:
zgłoś naruszenie zasad


Podziel się: