Studia przypadków

Słoneczne megawaty [ilustracja do artykułu] Wspaniała historia uporu, ciężkiej pracy, talentu i organicznego sukcesu "made in Poland". Watt S.A. to liczący się na świecie producent kolektorów słonecznych,

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Komunikuj się 2.0 - nowe szkolenie e-learning "Media społecznościowe w biznesie"!

  • Autor: tmh
  • Data: 2014-03-17 16:29:50
  • Odsłon: 5375
[Ilustracja do artykułu] Jak wykorzystać energię portali społecznościowych do kontaktu z potencjalnymi klientami i opinią społeczną? Jak profesjonalnie korzystać z marketingu szeptanego i innych nowoczesnych narzędzi biznesowych?

Czy można wdrażać najlepsze praktyki marketingu opartego na web 2.0 bez licznych zespołów PR? Bez dużych budżetów? Co pozytywnego dla małej i średniej firmy wynika z obecności w mediach społecznościowych? Na te i inne pytania odpowiada nowe szkolenie e-learning w Akademii PARP "Media społecznościowe w biznesie".

Szkolenie jest skierowane do uczestników z małych i średnich firm, które zajmują się czymś innym niż media czy Internet i brakuje im doświadczeń oraz uporządkowanej wiedzy, jak ich firmy mogą się odnaleźć w świecie portali społecznościowych. Przekonujemy, że strategie marketingowe oparte na social media nie są zarezerwowane dla wielkich przedsiębiorstw, posiadających globalne marki, czy firm technologicznych. Pokazujemy wskazówki, jak korzystać z tych ważnych narzędzi marketingu i PR w praktyce małej i średniej firmy.

Szkolenie „Media społecznościowe w biznesie” składa się z siedmiu modułów:

Moduł 1. Uczestnicy mediów społecznościowych
Moduł 2. Media społecznościowe a świat biznesu
Moduł 3. Rola treści w marketingu społecznościowym
Moduł 4. Wykorzystanie wybranych mediów społecznościowych
Moduł 5. Komunikacja i wypływ na społeczności
Moduł 6. Pomiar skuteczności i maksymalizowanie korzyści
Moduł 7. Kryzys w mediach społecznościowych

W pierwszym module uczestnik przekonuje się, jak ważną i aktywną rolę pełnią w marketingu społecznościowym odbiorcy. Poznaje specyfikę polskich uczestników mediów społecznościowych. Drugi moduł omawia rolę mediów społecznościowych w działalności przedsiębiorstwa. Uczestnik znajdzie odpowiedzi na pytania: Czy każda firma musi być obecna w mediach społecznościowych? Dlaczego powinna się tam znaleźć? Jaką ma przyjąć strategię?

Nie ma marketingu społecznościowego bez wciągających treści. Jak tworzyć angażujące treści? Czym charakteryzuje się język mediów społecznościowych? Na czym polega strategia marketingu treści (ang. content marketing)? Odpowiedzi na te pytania znajdują się w module trzecim. W module czwartym uczestnicy dowiedzą się, jak skorzystać z obecności w wybranych popularnych serwisach społecznościowych.

Efektywna komunikacja w mediach społecznościowych omawiana jest w kolejnym module. Wyjaśnia on, kto może realizować strategię marketingu społecznościowego firmy, jak komunikować się w mediach i na forach, czy i jak angażować autorytety i osoby wpływowe do kampanii. Moduł szósty przedstawia pomiar skuteczności marketingu społecznościowego, bez którego nie sposób maksymalizować korzyści z tego rodzaju działań. Ostatni moduł uczy zarządzania sytuacją kryzysową w mediach społecznościowych.

Obraz: Przykładowy ekran ze szkolenia 'Media społecznościowe w biznesie'
Przykładowy ekran ze szkolenia "Media społecznościowe w biznesie"

Poniżej link pozwalający na szybki zapis do szkolenia "Media społecznościowe w biznesie" oraz krótka prezentacja o tym szkoleniu. Serdecznie zapraszamy!

Kliknij, aby zapisać się lub zalogować się do tego szkolenia.

Obraz: Ekran z prezentacji o szkoleniu 'Media społecznościowe w biznesie'
Ekran z prezentacji o szkoleniu "Media społecznościowe w biznesie"

Zobacz prezentację o szkoleniu "Media społecznościowe w biznesie" (w nowym oknie)



Forum

Zaloguj się, aby dodawać wpisy na forum.

Wszystkie komentarze do artykułu

Uwaga: wpisy na forum artykułu są wypowiedziami prywatnych osób.
Za wypowiedzi te organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności.
Jeśli Twoim zdaniem naruszają one przepisy prawa, dobre obyczaje lub regulamin portalu:
zgłoś naruszenie zasad


Podziel się: