Studia przypadków

Słoneczne megawaty [ilustracja do artykułu] Wspaniała historia uporu, ciężkiej pracy, talentu i organicznego sukcesu "made in Poland". Watt S.A. to liczący się na świecie producent kolektorów słonecznych,

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Jak się rozwijać "na słuchawkach"? Nowe szkolenie "Telesprzedaż"!

  • Autor: tmh
  • Data: 2013-09-20 17:42:35
  • Odsłon: 12233
[Ilustracja do artykułu] Negatywne stereotypy na temat zawodu telesprzedawcy zrażają wiele osób do wykonywania tej pracy. Jak nie poddawać się uprzedzeniom i z satysfakcją wykonywać ten zawód? Jak odnosić sukcesy? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w najnowszym szkoleniu e-learning Akademii PARP „Telesprzedaż”.

Praca na stanowisku telesprzedawcy jest trudna i stresująca. Klienci nie zawsze są uprzejmi. Sprzedawcy często spotykają się z odmową i negatywnymi reakcjami rozmówców. Telesprzedaż jest jednak jednym z najczęściej stosowanych przez firmy kanałów dotarcia do klienta. Dlatego przedsiębiorstwa stale poszukują pracowników do call center i rozwijają tę metodę sprzedaży.

Co zrobić, by wykonywać zawód telesprzedawcy z satysfakcją? Aby praca w sprzedaży przez telefon nie była serią porażek, pracownicy powinni umieć właściwie przygotować się do rozmowy sprzedażowej i zgromadzić niezbędne informacje o kliencie. Odpowiedniej wiedzy wymaga przygotowanie i przedstawienie klientowi korzyści dopasowanych do jego potrzeb. W tej pracy ważne jest także panowanie nad własnymi emocjami w trakcie rozmowy i radzenie sobie z nastawieniem klienta. Jednak mało kto ma takie umiejętności wrodzone. Rozwiązaniem jest ich nauczenie się za pomocą szkolenia.

Nowe szkolenie Akademii PARP "Telesprzedaż" składa się z siedmiu modułów.

Celem pierwszego modułu jest wyjaśnienie, na czym polega specyfika pracy w sprzedaży telefonicznej i kto może być dobrym telesprzedawcą. Uczestnicy dowiedzą się m. in. jak świadomie wykorzystać swoje mocne strony, jaka jest rola nastawienia i motywacji oraz jak radzić sobie ze stresem w pracy telesprzedawcy.

W drugim module „Komunikacja przez telefon” telesprzedawcy poznają specyfikę komunikacji przez telefon oraz zasady savoir vivre w rozmowie telefonicznej. Moduł trzeci w całości przeznaczono na pracę głosem. Uczestnicy poznają techniki pracy z własnym głosem. Nauczą się kontrolować przebieg rozmowy za jego pomocą.

Kolejne cztery moduły prezentują przygotowanie do rozmowy sprzedażowej i jej przebieg. Telesprzedawcy opanują umiejętność przygotowania się i rozpoczęcia rozmowy telefonicznej. Dowiedzą się, jak wzbudzić zainteresowanie u klienta. Zdobędą umiejętność efektywnego badania jego potrzeb oraz budowania z nim relacji. Nauczą się przygotowywać prezentację i właściwie przedstawić ją klientowi. Opanują umiejętność zastosowania języka korzyści i wykorzystania go do budowy skutecznej argumentacji.

Ostatni, siódmy moduł szkolenia Akademii PARP „Telesprzedaż” to wiedza, jak skuteczne radzić sobie z obiekcjami klientów i zamknąć rozmowę. Telesprzedawcy nauczą się stosować techniki pokonywania obiekcji i metody ponownego kontaktu z klientem.

„Telesprzedaż” to już trzydzieste szóste szkolenie e-learningowe na portalu szkoleniowym Akademii PARP.

Obraz: Przykładowy ekran ze szkolenia 'Telesprzedaż'
Przykładowy ekran ze szkolenia "Telesprzedaż"

Poniżej link pozwalający na szybki zapis do szkolenia "Telesprzedaż" oraz krótka prezentacja o tym szkoleniu. Serdecznie zapraszamy!

Kliknij, aby zapisać się lub zalogować się do tego szkolenia.

Obraz: Ekran z prezentacji o szkoleniu 'Telesprzedaż'
Ekran z prezentacji o szkoleniu "Telesprzedaż"

Zobacz prezentację o szkoleniu "Telesprzedaż" (w nowym oknie)



Forum

Zaloguj się, aby dodawać wpisy na forum.

Wszystkie komentarze do artykułu

Uwaga: wpisy na forum artykułu są wypowiedziami prywatnych osób.
Za wypowiedzi te organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności.
Jeśli Twoim zdaniem naruszają one przepisy prawa, dobre obyczaje lub regulamin portalu:
zgłoś naruszenie zasad


Podziel się: