Studia przypadków

Niskopodłogowe na najwyższym poziomie [ilustracja do artykułu] Czy Polska może mieć swoją gwiazdę motoryzacji? Oto historia Solaris Bus & Coach S.A. - rodzimej firmy, która od wielu lat, z kompletnym produktem i pod własną marką odnosi sukcesy także poza Polską, w tym na bardzo konkurencyjnym rynku niemieckim!

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Jak się rozwijać "na słuchawkach"? Nowe szkolenie "Telesprzedaż"!

  • Autor: tmh
  • Data: 2013-09-20 17:42:35
  • Odsłon: 13490
[Ilustracja do artykułu] Negatywne stereotypy na temat zawodu telesprzedawcy zrażają wiele osób do wykonywania tej pracy. Jak nie poddawać się uprzedzeniom i z satysfakcją wykonywać ten zawód? Jak odnosić sukcesy? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w najnowszym szkoleniu e-learning Akademii PARP „Telesprzedaż”.

Praca na stanowisku telesprzedawcy jest trudna i stresująca. Klienci nie zawsze są uprzejmi. Sprzedawcy często spotykają się z odmową i negatywnymi reakcjami rozmówców. Telesprzedaż jest jednak jednym z najczęściej stosowanych przez firmy kanałów dotarcia do klienta. Dlatego przedsiębiorstwa stale poszukują pracowników do call center i rozwijają tę metodę sprzedaży.

Co zrobić, by wykonywać zawód telesprzedawcy z satysfakcją? Aby praca w sprzedaży przez telefon nie była serią porażek, pracownicy powinni umieć właściwie przygotować się do rozmowy sprzedażowej i zgromadzić niezbędne informacje o kliencie. Odpowiedniej wiedzy wymaga przygotowanie i przedstawienie klientowi korzyści dopasowanych do jego potrzeb. W tej pracy ważne jest także panowanie nad własnymi emocjami w trakcie rozmowy i radzenie sobie z nastawieniem klienta. Jednak mało kto ma takie umiejętności wrodzone. Rozwiązaniem jest ich nauczenie się za pomocą szkolenia.

Nowe szkolenie Akademii PARP "Telesprzedaż" składa się z siedmiu modułów.

Celem pierwszego modułu jest wyjaśnienie, na czym polega specyfika pracy w sprzedaży telefonicznej i kto może być dobrym telesprzedawcą. Uczestnicy dowiedzą się m. in. jak świadomie wykorzystać swoje mocne strony, jaka jest rola nastawienia i motywacji oraz jak radzić sobie ze stresem w pracy telesprzedawcy.

W drugim module „Komunikacja przez telefon” telesprzedawcy poznają specyfikę komunikacji przez telefon oraz zasady savoir vivre w rozmowie telefonicznej. Moduł trzeci w całości przeznaczono na pracę głosem. Uczestnicy poznają techniki pracy z własnym głosem. Nauczą się kontrolować przebieg rozmowy za jego pomocą.

Kolejne cztery moduły prezentują przygotowanie do rozmowy sprzedażowej i jej przebieg. Telesprzedawcy opanują umiejętność przygotowania się i rozpoczęcia rozmowy telefonicznej. Dowiedzą się, jak wzbudzić zainteresowanie u klienta. Zdobędą umiejętność efektywnego badania jego potrzeb oraz budowania z nim relacji. Nauczą się przygotowywać prezentację i właściwie przedstawić ją klientowi. Opanują umiejętność zastosowania języka korzyści i wykorzystania go do budowy skutecznej argumentacji.

Ostatni, siódmy moduł szkolenia Akademii PARP „Telesprzedaż” to wiedza, jak skuteczne radzić sobie z obiekcjami klientów i zamknąć rozmowę. Telesprzedawcy nauczą się stosować techniki pokonywania obiekcji i metody ponownego kontaktu z klientem.

„Telesprzedaż” to już trzydzieste szóste szkolenie e-learningowe na portalu szkoleniowym Akademii PARP.

Obraz: Przykładowy ekran ze szkolenia 'Telesprzedaż'
Przykładowy ekran ze szkolenia "Telesprzedaż"

Poniżej link pozwalający na szybki zapis do szkolenia "Telesprzedaż" oraz krótka prezentacja o tym szkoleniu. Serdecznie zapraszamy!

Kliknij, aby zapisać się lub zalogować się do tego szkolenia.

Obraz: Ekran z prezentacji o szkoleniu 'Telesprzedaż'
Ekran z prezentacji o szkoleniu "Telesprzedaż"

Zobacz prezentację o szkoleniu "Telesprzedaż" (w nowym oknie)



Forum

Zaloguj się, aby dodawać wpisy na forum.

Wszystkie komentarze do artykułu

Uwaga: wpisy na forum artykułu są wypowiedziami prywatnych osób.
Za wypowiedzi te organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności.
Jeśli Twoim zdaniem naruszają one przepisy prawa, dobre obyczaje lub regulamin portalu:
zgłoś naruszenie zasad


Podziel się: