Studia przypadków

Słoneczne megawaty [ilustracja do artykułu] Wspaniała historia uporu, ciężkiej pracy, talentu i organicznego sukcesu "made in Poland". Watt S.A. to liczący się na świecie producent kolektorów słonecznych,

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Zorganizuj swoje biuro na co dzień!
Szkolenie blended

  • Autor: tmh
  • Data: 2012-02-03 13:50:11
  • Odsłon: 3087
[Ilustracja do artykułu] „Jak my to zrobimy?” - zafrasował się prezes Dymała. „Byle niezbyt wystawnie” - podsunął księgowy Kopiejkin, zawsze wyczulony na koszty reprezentacji. „Nie o to mi chodzi!” - zniecierpliwił się Dymała – „Spotkanie trzeba zorganizować, z agendą i zaproszeniami. Zanim pochwalimy się prototypem i przyjmiemy gości, ktoś musi ich odebrać z lotniska, zagaić po angielsku... Przecież nie zrobię wszystkiego sam z inżynierem Zaworkiem!”. „Panie Prezesie, to żaden problem.” Nowoawansowana asystentka Laura Groch odparła z uśmiechem. „Po ostatnim szkoleniu Akademii PARP mogę się tym zająć od A do Z”. Na twarzach Kopiejkina i Zaworka malował się podziw z niedowierzaniem. Prezes pomyślał tylko "A to zuch!"

Czy wiesz jak zorganizować spotkanie biznesowe, dobrze wypaść w służbowym kontakcie z cudzoziemcami – osobistym, mailowym i telefonicznym? Może prowadzisz działalność samodzielnie i nawał codziennych obowiązków sprawia, że masz ochotę wyłączyć ciągle dzwoniący telefon albo zrzucić tę pracę na kogoś innego? A może po prostu... nudzisz się, czekając za nowe zajęcie w sekretariacie? Pierwsze szkolenie blended learning w portalu Akademii PARP „Profesjonalny sekretariat” to gratka dla wszystkich, którzy powinni doceniać porządek w organizacji biura, czyli pracowników sekretariatu, asystentów, a nawet samych szefów!

Blended learning oznacza połączenie szkolenia e-learningowego i innych aktywności, w tym zajęć stacjonarnych. W szkoleniu "Profesjonalny sekretariat" znajdziesz sześć modułów e learningowych, a dodatkowo moduł pracy grupowej WebQuest i warsztat stacjonarny na koniec:

Moduł 1. Nowoczesny sekretariat
Moduł 2. Organizacja pracy sekretariatu
Moduł 3. Komunikacja
Moduł 4. Rozmowy telefoniczne
Moduł 5. Korespondencja
Moduł 6. Wizerunek własny w pracy
Moduł 7. Jak dotrzeć do informacji? Webquest
Moduł 8. Jak przekazać informacje? Warsztat komunikacji

W trzech modułach (Komunikacja, Rozmowy telefoniczne i Korespondencja) znalazły się lekcje z elementami komunikacji w języku angielskim. Uczestnicy, którzy ukończą moduły e-learningowe, mogą wziąć udział w dodatkowych dwóch modułach. Moduł siódmy jest oparty na nowoczesnej formie dydaktycznej - projektowym WebQueście doskonalącym umiejętność praktycznego wyszukiwania informacji w Internecie. Metoda WebQuest wykorzystuje pracę grupową, ocenianą przez eksperta. WebQuest realizuje znakomitą zasadę efektywnego uczenia siebie poprzez uczenie innych. Moduł ósmy to stacjonarny warsztat w Warszawie służący budowie indywidualnych umiejętności komunikacyjnych.

Praktyczne i potrzebne szkolenie „Profesjonalny sekretariat” polecamy nie tylko osobom zatrudnionym w sekretariatach i na stanowiskach asystenta/menedżera biura. To świetne szkolenie organizacyjne pomaga wprowadzić porządek w korespondencję, obsługę kontaktów i procesy administracyjne na każdym stanowisku biurowym!


Przykładowy ekran ze szkolenia "Profesjonalny sekretariat"

Poniżej link pozwalający na szybki zapis do szkolenia "Profesjonalny sekretariat". Serdecznie zapraszamy!

Kliknij, aby zapisać się lub zalogować się do tego szkolenia.


Ekran z prezentacji "Zorganizuj swój sekretariat"

Zobacz prezentację "Zorganizuj swój sekretariat" (w nowym oknie)



Forum

Zaloguj się, aby dodawać wpisy na forum.

Wszystkie komentarze do artykułu

Uwaga: wpisy na forum artykułu są wypowiedziami prywatnych osób.
Za wypowiedzi te organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności.
Jeśli Twoim zdaniem naruszają one przepisy prawa, dobre obyczaje lub regulamin portalu:
zgłoś naruszenie zasad


Podziel się: