Studia przypadków

Ziarnko do ziarnka … i mamy biznes [ilustracja do artykułu]

Przykład firmy BHZ Agromat pokazuje, że nie trzeba być jednorożcem aby odnieść rynkowy sukces. Na działalności dystrybucyjnej też się nieźle zarabia. Trzeba tylko znaleźć odpowiednią niszę, jak Zbigniew Matusiak, którego firma sprzedaje surowce ekologiczne w całej Europie.

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Jak zamykać sprzedaż? Jak radzić sobie z trudnymi klientami? Prezentacja handlowa! Nowe, ważne moduły w szkoleniu z technik sprzedaży

  • Autor: tmh
  • Data: 2011-07-28 19:03:01
  • Odsłon: 3372
[Ilustracja do artykułu] "Przez tą Waszą sprzedaż ja chyba pójdę z torbami!" prezes Dymała rzadko podnosił głos. "Od dwóch miesięcy umawiacie się z potencjalnymi klientami. Jakie efekty?” - wymownie rozłożył ręce. "36 spotkań, 184 wysłane oferty, 211 rozmów..." zaczął inżynier Zaworek. "Szefowi chodzi o to, że sprzedaż liczy się fakturami VAT. Może trzeba to powiedzieć naszym potencjalnym klientom...” wtrącił księgowy Kopiejkin. Dymała ukrył twarz w dłoniach „Ależ jesteście biznesowo zieloni...”  Sekretarka Laura Groch rzuciła z uśmiechem „Panie prezesie, od niedawna w Akademii PARP są nowe moduły szkolenia z technik sprzedaży. Może je wszyscy przejdziemy?”. Wszyscy odetchnęli. „Wreszcie konstruktywny pomysł” podsumował z ulgą prezes.

Opowieści o cudownym biznesie, w którym wystarczy się zareklamować czy nawiązać inny jednokierunkowy kontakt z klientem, aby „samo poszło dalej” można włożyć między bajki o biznesowym świętym Graalu. Sprzedawanie to bardzo odpowiedzialny proces w każdej firmie. I nie ma łatwo! Klienci różnią się od siebie, ich oczekiwania zmieniają się szybko, konkurencja czuwa - nic nie sprzedaje się „samo”.

Wcześniej uruchomione moduły nowego szkolenia internetowego Akademii PARP „Techniki sprzedaży” pokazują jak przygotować się do sprzedaży, jak rozpoznać potrzeby klienta, jak nawiązywać kontakt sprzedażowy i otwierać sprzedaż, ale to nie wszystko. Pozostałe moduły dopełniające proces sprzedażowy są już dostępne w szkoleniu. Dowiesz się z nich między innymi jak umiejętnie poprowadzić prezentację handlową, wchodzić w interakcje z klientem, radzić sobie z trudnymi sytuacjami, sprzedażą przez telefon, czy jak finalizować sprzedaż, a więc doprowadzać do decyzji zakupowej. Zwracamy też uwagę na podtrzymywanie kontaktu.

Poniżej link pozwalający na szybki zapis oraz krótka prezentacja o tym bardzo potrzebnym w każdej firmie szkoleniu. Serdecznie zapraszamy!


Przykładowy ekran ze szkolenia "Techniki sprzedaży"

Kliknij, aby zapisać się lub zalogować się do tego szkolenia.


Ekran z prezentacji "Być czy nie być sprzedawcą?"

Zobacz prezentację "Być czy nie być sprzedawcą?" (w nowym oknie)



Forum

Zaloguj się, aby dodawać wpisy na forum.

Wszystkie komentarze do artykułu

Uwaga: wpisy na forum artykułu są wypowiedziami prywatnych osób.
Za wypowiedzi te organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności.
Jeśli Twoim zdaniem naruszają one przepisy prawa, dobre obyczaje lub regulamin portalu:
zgłoś naruszenie zasad


Podziel się: