Studia przypadków

Słoneczne megawaty [ilustracja do artykułu] Wspaniała historia uporu, ciężkiej pracy, talentu i organicznego sukcesu "made in Poland". Watt S.A. to liczący się na świecie producent kolektorów słonecznych,

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Jak zamykać sprzedaż? Jak radzić sobie z trudnymi klientami? Prezentacja handlowa! Nowe, ważne moduły w szkoleniu z technik sprzedaży

  • Autor: tmh
  • Data: 2011-07-28 19:03:01
  • Odsłon: 2648
[Ilustracja do artykułu] "Przez tą Waszą sprzedaż ja chyba pójdę z torbami!" prezes Dymała rzadko podnosił głos. "Od dwóch miesięcy umawiacie się z potencjalnymi klientami. Jakie efekty?” - wymownie rozłożył ręce. "36 spotkań, 184 wysłane oferty, 211 rozmów..." zaczął inżynier Zaworek. "Szefowi chodzi o to, że sprzedaż liczy się fakturami VAT. Może trzeba to powiedzieć naszym potencjalnym klientom...” wtrącił księgowy Kopiejkin. Dymała ukrył twarz w dłoniach „Ależ jesteście biznesowo zieloni...”  Sekretarka Laura Groch rzuciła z uśmiechem „Panie prezesie, od niedawna w Akademii PARP są nowe moduły szkolenia z technik sprzedaży. Może je wszyscy przejdziemy?”. Wszyscy odetchnęli. „Wreszcie konstruktywny pomysł” podsumował z ulgą prezes.

Opowieści o cudownym biznesie, w którym wystarczy się zareklamować czy nawiązać inny jednokierunkowy kontakt z klientem, aby „samo poszło dalej” można włożyć między bajki o biznesowym świętym Graalu. Sprzedawanie to bardzo odpowiedzialny proces w każdej firmie. I nie ma łatwo! Klienci różnią się od siebie, ich oczekiwania zmieniają się szybko, konkurencja czuwa - nic nie sprzedaje się „samo”.

Wcześniej uruchomione moduły nowego szkolenia internetowego Akademii PARP „Techniki sprzedaży” pokazują jak przygotować się do sprzedaży, jak rozpoznać potrzeby klienta, jak nawiązywać kontakt sprzedażowy i otwierać sprzedaż, ale to nie wszystko. Pozostałe moduły dopełniające proces sprzedażowy są już dostępne w szkoleniu. Dowiesz się z nich między innymi jak umiejętnie poprowadzić prezentację handlową, wchodzić w interakcje z klientem, radzić sobie z trudnymi sytuacjami, sprzedażą przez telefon, czy jak finalizować sprzedaż, a więc doprowadzać do decyzji zakupowej. Zwracamy też uwagę na podtrzymywanie kontaktu.

Poniżej link pozwalający na szybki zapis oraz krótka prezentacja o tym bardzo potrzebnym w każdej firmie szkoleniu. Serdecznie zapraszamy!


Przykładowy ekran ze szkolenia "Techniki sprzedaży"

Kliknij, aby zapisać się lub zalogować się do tego szkolenia.


Ekran z prezentacji "Być czy nie być sprzedawcą?"

Zobacz prezentację "Być czy nie być sprzedawcą?" (w nowym oknie)



Forum

Zaloguj się, aby dodawać wpisy na forum.

Wszystkie komentarze do artykułu

Uwaga: wpisy na forum artykułu są wypowiedziami prywatnych osób.
Za wypowiedzi te organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności.
Jeśli Twoim zdaniem naruszają one przepisy prawa, dobre obyczaje lub regulamin portalu:
zgłoś naruszenie zasad


Podziel się: