Studia przypadków

Słoneczne megawaty [ilustracja do artykułu] Wspaniała historia uporu, ciężkiej pracy, talentu i organicznego sukcesu "made in Poland". Watt S.A. to liczący się na świecie producent kolektorów słonecznych,

więcej Przeczytaj całą historię inne Inne historie sukcesu

Szkolenie pierwszej potrzeby! Techniki sprzedaży

  • Autor: tmh
  • Data: 2011-06-29 18:35:59
  • Odsłon: 2554
[Ilustracja do artykułu] „Jak oni mogli to nam zrobić?!” – wykrzyknął inżynier Zaworek. „To chyba koniec” – wyszeptał nieśmiało księgowy Kopiejkin. Sekretarka Lara Groch nie powiedziała nic. Prezes Dymała zadumał się, po czym powtórzył „Dwoje naszych niezastąpionych handlowców idzie na emeryturę”. Po chwili dodał „Wygląda na to, moi drodzy, że teraz wszyscy będziemy musieli zająć się sprzedażą” i westchnął, a jego wzrok padł na monitor z nowym szkoleniem Akademii PARP „Techniki sprzedaży”.

To nieprawda, że prawdziwym sprzedawcą trzeba się urodzić. Albo, że inżynier czy politolog nie poradzi sobie ze sprzedażą. Nie wierz w bajki, że idealny sprzedawca sprzeda lodówkę Eskimosom. Sprzedawanie nie polega na wciskaniu kitu, nie jest to też coś wstydliwego. Wręcz przeciwnie. To strategiczna umiejętność biznesowa. Można - i warto - się tego nauczyć.

Klienci są na dłuższą metę jedynym źródłem pieniędzy w firmie. Wszystkie inne pieniądze trzeba oddać – kredyt czy pożyczkę, nawet właściciele oczekują zwrotu zainwestowanego kapitału. Dlatego żadna firma nie może funkcjonować bez sprzedaży, a umiejętności sprzedażowe to kluczowe kompetencje w każdym biznesie. Chcesz awansować? Ugruntować pozycję swojej firmy u dotychczasowych klientów? A może zdobywać nowych? Spróbuj postrzegać swoją ofertę z punktu widzenia klienta, komunikuj się językiem korzyści, dobieraj argumenty, otwieraj i zamykaj sprzedaż!

W Akademii PARP uruchomiliśmy szkolenie, które Ci w tym pomoże: Techniki sprzedaży. Szkolenie pierwszej potrzeby w każdej firmie. Pierwsze cztery moduły uruchomione na portalu zostały poświęcone pożądanym postawom sprzedawcy, rozpoznawaniu potrzeb klientów, komunikowaniu się w procesie sprzedaży oraz nawiązywaniu kontaktu sprzedażowego.

Pozostałe cztery moduły uruchomimy do końca lipca 2011 i dotyczyć będą prezentacji handlowej, trudnych sytuacji, zamykania sprzedaży i sprzedaży przez telefon.

Przykładowy ekran ze szkolenia "Techniki sprzedaży"

Pod poniższym linkiem zapiszesz się na to od dawna wyczekiwane szkolenie. Serdecznie polecamy!

Kliknij, aby zapisać się lub zalogować się do tego szkolenia.



Forum

Zaloguj się, aby dodawać wpisy na forum.

Wszystkie komentarze do artykułu

Uwaga: wpisy na forum artykułu są wypowiedziami prywatnych osób.
Za wypowiedzi te organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności.
Jeśli Twoim zdaniem naruszają one przepisy prawa, dobre obyczaje lub regulamin portalu:
zgłoś naruszenie zasad


Podziel się: